نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نگاهی به اسامی مطرح شده برای پیوستن به یوونتوس

نگاهی به اسامی مطرح شده برای پیوستن به یوونتوس

یوونتوس به عنوان قهرمان نیم فصل سری آ در حالی وارد بازار زمستانی خواهد شد که در این فصل با مصدومیت بازیکنان کلیدی روبرو شده و نتوانسته از تمام قدرت خود تا اینجای مسابقات استفاده کند.

 

خرید بازیکن میانی

بیشتر خرید های بزرگ یوونتوس در طول سال های قبل در تابستان صورت گرفته ولی امسال به نظر می رسد حداقل یک خرید بزرگ برای خط میانی بیانکونری در راه باشد. هر چند که احتمال خرید چند بازیکن جوان برای آینده سازی باشگاه نیز قابل تصور می باشد.

 

خرید یک هافبک تهاجمی همچنان در صدر لیست ماروتا قرار دارد. این در حالی است که داستان اکسل ویتسل روز به روز پیچیده تر می شود و هنوز مشخص نیست که سرنوشت این بازیکن در زمستان چه خواهد شد، با این وجود این ستاره بلژیکی در صورتی که در زمستان به تیم الگری اضافه نشود، به طور حتم در تابستان آینده راهی تورین خواهد شد.


فقدان اصلی یوونتوس

 

در حال حاضر فقدان اصلی یوونتوس در ارتباط بین خط میانی و خط حمله است. جایی که الگری چندین بار مجبور به ایجاد تغییرات در تیم خود شده و حالا مدتی است که میرالم پیانیچ را به عنوان رابط این دو خط در سیستم 2‐1‐3‐4 انتخاب کرده است. اگر الگری تصمیم بگیرد بار دیگر به سیستم 2‐5‐3 برگردد، در این صورت شاید با مثلث پیانیچ ― خدیرا ― مارکیزیو دیگر نیاز ضروری به حضور ویتسل در زمستان نباشد.

 

لیستی طولانی از بازیکنان

نام های بسیار دیگری برای پیوستن به یوونتوس در زمستان مطرح شده اند که در میان آنها تولیسو (لیون) ، تیلمانس (اندرلخت) ، رینکون (جنوا) و کسیه (آتالانتا) اصلی ترین گزینه ها به شمار می روند. از سوی دیگر شاید در تابستان باید منتظر حضور نام هایی چون انزونزی (سویا) ، راکیتیچ (بارسلونا) و کروس (رئال مادرید) در تورین باشیم.

 

جدایی بازیکنان فعلی

جدایی نفراتی مثل هرنانس هم شاید به باز شدن فضای لازم برای حرید هافبک جدید کمک کند ولی در این میان نباید بنتانکور که از بوکا به یوونتوس خواهد آمد را فراموش کنیم. بیشتر اسامی بزرگی که به یوونتوس لینک شده اند، می توانند گزینه های جدی برای تابستان باشند چرا که شرایط حضور آنها در رقابت های لیگ قهرمانان نیز فراهم نیست.

 


با وجود تمامی صحبت هایی که گفته شد، اولین بازیکنی که یوونتوس در تلاش است تا در زمستان خریداری کند، متیا کالدارا ستاره جوان تیم آتالانتا خواهد بود. بازیکنی که پس از پیوستن به یوونتوس بار دیگر به طور قرضی و تا سال 2018 به آتالانتا باز می گردد تا با تجربه بیشتر به یوونتوس برسد. ضمن اینکه ماروتا باید فکری هم برای فروش سیمونه زازا که از وستهام برگشته بکند. والنسیا اسپانیا اصلی ترین مشتری این مهاجم است.

 

جذاب ترین اسم برای هواداران

اما شاید جذاب ترین اسم مطرح شده برای یوونتوس، خامس رودریگز از رئال مادرید باشد. این بازیکن کلمبیایی که جای ثابتی در ترکیب کهکشانی ها ندارد، می خواهد در تیمی دیگر توانایی های خود را به اثبات برساند. ماروتا پیش از این تلاش برای خرید درکسلر (که راهی PSG شده) را تکذیب کرده بود ولی در مقابل اسم خامس انعطاف بیشتری نشان داده است. با این حال در صورتی که یوونتوس تضمین جایگاهی ثابت را به این بازیکن بدهد، شاید در کورس خرید این بازیکن از امتیاز ویژه ای برخوردار شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: